Lähetä
e-kortti
ETUSIVU VANHEMMILLE LAPSILLE KOTI & KEITTIÖ E-KORTIT

PERHEKERHO KESKUSTELUT - PARISUHDE


| Vastaa viestiin | PARISUHDE |

kaikille täällä

uskovainen - 13.06.2009 - 00:48

En nyt oikein ymmärrä onko näissä viime aikaisissa ketjuissa tahallaan ärsytetty toisia( toivottavasti), vai onko oikeasti tälläisi "uskovaisia" olemassa?

Uskomme Jeesukseen Kristukseen tarkoitta rakkautta, ihan kaikkia kohtaan. emme me ole ketään uomitsemaan kanssa ihmisiämme.

On todella väärin että täällä "uskossa" olevat ihmiset haukkuvat ja tuomitsevat kanssasisariaan ja veljiään kadotukseen seksin tai pornon takia.

Haluan tällä viestillä sanoa teille että uskovaisten ihmisten tehtävä ei ole( kuten ei kenenkään muunkaan täysjärkisen) tuomita toisia ihmisiä heidän tekojensa perusteella. Aiva järkyttävää lukea viimeaikaisia ketjuja siitä kuika ihmiset ovat muksa tuomittuja ja heidän lapsensa maksavat vanhempiensa synneistä. siis herätkää tyhmät ihmiset!

Kuinka teillä on pokkaa haukkua toisia ihmisiä tuolla lailla ja varsinkin synnittömiä lapsia! Jumala ei todellakaan rankaise lapsia. Ihminen saa syntinsä pyytämällä anteeksi, ketä te olette tuomitsemaan Hänen lapsiaan kadotukseen.

Luulen että se on paljon suurempi synti kun mitään mitä kukaan täällä on kirjoittanut, kyllä on niin julmaa kiletä käytetty.

PYYDÄN TODELLA ANTEEKSI SITÄ KAIKKEA MITÄ IHMISET OVAT TÄÄLLÄ KIRJOITTANEET MUKA USKOVAISINA. Luulen että he ovat (ja todella toivon) provoja vaan. Sillä kukaan oikeasti Jumalaan ja siihen että Jumala rakastaa kaikkia uskova ei ikinä sanoisi tuollaista, ei edes netissä.

Me kaikki olemme Jumalan lapsia, ja kaikki me olemme syntisiä.Paitsi lapset jotka ovat puhtaita.

Meillä ei todellakaan ole oikeutta manata ketään kadotukseen, menkää itseenne lapset jotka nuo jutut olette kirjoittaneet!

Avara mieli johtaa meidät paikkoihin joihin meidä on tarkoitettu

Pst. lepistö


VASTAUKSET:


lepsitö - 13.06.2009 - 00:49

Ja pyydän anteeki kirjoitusvirheitän. Näppäimistö on vanha.


Lepistö - 13.06.2009 - 00:51

ja niin on näköjään pastorikin
Tänä yönä ei näytä onnistuvan mikään, mutta toivotaan että sanoma meni perille


Tuli - 13.06.2009 - 02:27

sitten ehtoollisviinit lipastua huuleen?


Maaria - 13.06.2009 - 02:35

Minä uskovaisena sanoisin,että oli noissa teksteissä asiaakin.En usko,että niissä haluttiin tuomita kadotukseen vaan varoittaa siitä.Ja kyllä meidän uskovaisten tulee myös saarnata synnistä,niin teki Johannes Kastajakin,kun ilmoitti suurelle hallitsijalle,että tällä ei ole lupaa pitää kahta vaimoa.Hän teki Jumalan tahdon,vaikka maksoi sen sitten marttyyri kuolemalla.Se on myös Jumalan Rakkautta,että me varoitamme synnistä ja siitä,mitä tapahtuu,jos ihmiset eivät tee parannusta.Tämän päivän vitsaus on juuri se,että enää ei saarnata synnistä vaan yksinomaan armosta ja tämä ei ole Jumalan sanan mukaista.

Ja mitä tulee tuohon kostamiseen kolmanteen ja neljänteen polveen,sekin löytyy raamatusta ja on itse Jumalan ilmoittama.Mutta kun ihminen tulee uskoon,niin silloin tämä kirous poistuu tämän ihmisen kohdalla.Ei pidä tulla tänne kirjoittamaan mitään Jumalan Sanasta,jos ei tunne niitä kohtia tarkasti mistä kirjoittaa.Liiallinen suvaitsevaisuus vesittää Jumalan sanan,ja vie siltä sen suolan minkä Jumala on siihen laittanut.Ja kukaan ei ole tuominnut pieniä lapsia näissä kirjoituksissa kadotukseen.Ja me kaikki emme todellakaan ole Jualan lapsia vaan voit taas lukea Raamatusta,että toiset on perkeleen omia ja toiset Jumalan,riippuen onko kääntynyt Jumalan puoleen ja ottanut Jeesuksen Kristuksen syntien sovittajana elämäänsä ja haluaa elää tämän jälkeen hänen yjteydessään.Kahta tietä ei voi kulkea.On vaarallista puhua Jumalan nimessä asioita joita ei tunne ja vielä vaarallisempaa on siunata kaikki taivaaseen ilman parannusta.


Japsi - 13.06.2009 - 02:40

No millähän oikeudella nämä jumalattomat saa täällä örvistellä ja rienata ja haukkua uskovaisia.Minä uskon,että se on yhtä suuri synti kuin mistä uskovia syytetään,ja puhumattakaan Jumalan pilkasta.Eikö heidän kuulu myös rakastaa lähimmäistään.


Maaria - 13.06.2009 - 03:07

Vielä lisäisin selvennykseksi.että tuo kohta missä Raamattu puhuu ,että JUmala kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen,ei tarkoita vaikka siinä sanotaan lapsille,niin kirjaimellisesti lapsia vaan jälkeläisiä.Niin kauan,kuin lapsi ei täysin erota oikeaa ja väärää hän on viaton ja puhdas Jumalan edessä.Et nimimerkki "uskovainen"tunnu oikein ymmärtävän edes näitä Jumalan Sanan perusasioita,niin kehoittaisin oman itses takia,ettet kovin kirjoittelis näistä,sillä Jumalan sana varoittaa,että joka puhuu Jumalan sanaa niin,ttä totuus muutuu,Jumala ottaa pois häneltä sen osa elämän puusta joka oli hänelle varattu.Ja Paavali varoittaa,että älköön jokainen teistä pyrkikö opettajiksi.aaria


Uskova kakkonen - 13.06.2009 - 03:17

Tuo "uskovainen" taitaa olla vielä jotenkin laput silmillä.ku puhuttelee täällä kaikkia uskon sisariksi ja veljiksi.Ei täällä ole kukaan uskon sisaria ja veljiä haukkunut,sillä he eivät puolustele pornia eikä mitään synti'.Kannattais tuon uskovaisen lukea Johanneksen Evankeliumin 3.luku ja tarkistaa onko hänen kohdallaan tapahtunut se mitä Jeesus sanoo ,että täytyy tapahtua,jos aikoo mennä kerran taivaaseen.


eikös - 13.06.2009 - 09:59

tää ollut parisuhdepalsta!?


minusta - 13.06.2009 - 10:08

ap on oikeassa. Alemmassa viestiketjussa monet "uskovaiset" olivat todella hyökkääviä, uhkailivat helvetin tulilla ja jopa, kuinka Jumala jonkun kirjoittajan "röyhkeyden" vuoksi vielä kostoksi ottaa hänen lapsensa! Tosi sairasta!

Oikeat uskovaiset eivät ole vajonneet tuommoiseen sykkään pimeyteen, vaan jakavat sanomaansa ilolla! Maailma on kaunis paikka, jossa on lupa iloita.


ap - 13.06.2009 - 11:39

Kaikki ihmiset ovat sisariamme ja veljiämme, eivät vain seurakantaan kuuluvat.

Älkää lukeko raamattua kuin sanakirjaa. Se on vain suuntaviivoja, ei sitä ole tarkoitus lukea sanasta sanaan ja käyttää muiden virheiden tuomitsemiseen.

Ja minä puhun nyt suurimmaksi osaksi teidän uskovaisten ihmisten rumasta käytöksestä, koska se on minun velvollisuuteni.

Muilta ymmärrän oikeastaan kaiken, mutta teiltä joiden pitäisi tietää...

Mutta luulen että huoleni ei ole niin suuri kun luulin, en usko että te täällä toisia haukkuvat olette edes uskovia. taitaa vaan jonkun kesälomalla olla vanhemmat liikaa töissä

ja anteeksi vielä kerran sanoudun koko oman seurakuntani ja oikeastaan kaikkien uskovien puolesta irti näistä ilkeistä ja rumista sanoista joita täällä on kirjoiteltu.


No jos - 13.06.2009 - 11:53

parisuhdepalstalla "ei saisi" keskustella pornosta ja peppupanoista (avo-, avio- tai pelkkien parien kesken tapahtuvasta, joka on heille itselleen kuuluva asia siis edelleenkin!), niin mitä nämä uskonasioista vääntämiset tänne kuuluu?

Jos uskovat yrittävät täältä häätää pornosta keskustelevat, niin mistäs saatais tänne kunnon "lolita" häätäämään pois tänne ainakin kuulumattomat saarnaajat?


jelena - 13.06.2009 - 11:59

Voi hyvä tavaton ihmiset!

Minä olen ap kanssa sama mieltä ja eri mieltä niiden kanssa, jotka julistavat, ettei ap ymmärrä raamatun sanaa, mielestäni hän ymmärtää sen paremmin kuin moni muu.

Haloo!!!

Raamatussa myös sanotaan: Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi ja se joka on synnitön heittäkön ensimmäisen kiven. JA ennen kaikkea RAKASTAKAA TOISIANNE.

Kyllä toki eriävän mielipiteen saa sanoa, mutta se onkin taitolaji, sanoa se rakentavasti.

Ja tuosta kolmanten neljänten sukupolven kostamisesta...
Ajatelka esim. fyysistä kurittamista, kyllä siinä voi ihan oikeasti mennä kolmanten neljänten sukupolven, ennen kuin se tapa on poistunut käytännöstä, jos silloinkaan .

Tai esim. Alkoholin liika käyttö. Tai joku muu vastava ei toivottava käytös. Siitä siinä on kysymys...

Raamatussa myös sanotaa, että ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä. Ehkäpä kannattaa jokaisen uskovan mennä itteensä ja miettiä mitä täällä kirjoittelee.






Joopa - 13.06.2009 - 12:55

Just! Hyvä jelena! samaa mieltä!

Missä esim. uskovaisten joukko on silloin, kun pedofiilien lievistä tuomioista kirjoitetaan lehdissä? Eikös vois kokoontua vaikka mielenilmaisuun johonkin? Ei näy eikä kuulu

Mutta tänne kyllä uskalletaan nimettöminä tulla taivastelemaan, jos joku kyselee oman kumppaninsa kanssa hommailuihin neuvoo, siis ihan viattomasti ja harmittomasti! On se sitten p-panoa tai pornon katselua, niin se vaan näyttää vetävän täällä noita saarnamiehiä puoleensa!

Ja juuri näin: ÄLKÄÄ TUOMITKO, ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI!


.. - 13.06.2009 - 14:44

ja mitä ne himouskovaiset ees surffailee tälläsil parisuhdepalstoilla.
Ovat vaan piilotirkistelijöitä ja sit ruvetaan vaa haukkuun ku itellään ei oo mitään elämää..


No - 13.06.2009 - 16:06

nehän väittävät, että heidän täytyy "julistaa" täällä
Eli tarkoittaa kai, että tekevät jonkinlaista käännytystyötä. Tarkoitus saada meidät omien ukkojen kanssa omassa kämpässä, lasten mitään tietämättä tai näkemättä, omalla luvalla, naapureille kertomatta ja muita kimppaan houkuttamatta, siis "kaikenlaista seksiä" harrastavat "saatananpalvojat" pelastuksen tielle!


,,, - 13.06.2009 - 20:10

Tällähän pitää vata uusi ketju,kun mummelit on noin innostuneita tähän uskonasiaan.nyt saanut jo 16 kommenttia.HEH...HEH...


,,, - 13.06.2009 - 20:18

Tällähän pitää vata uusi ketju,kun mummelit on noin innostuneita tähän uskonasiaan.nyt saanut jo 16 kommenttia.HEH...HEH...


Kyllä teidän uskomattomienkin puhe on hirveää paatosta.ei muuta kuin lähimmäisten ja uskovaisten haukkumista ja armotonta pilkkaamista,mutta ettehän te sitä näe itsessänne.Ottakaa todella malka pois omasta silmästäensin.Ja turha on uskovaisia aina haukkua.Ei kutkaan hauku uskovia niin paljon kuin te jumalattomat,jo Raamattukin sen sanoo.iTSE ETTE LE VIELÄ KOSKAAN NÖYRTYNEET jUMALAN ETEEN,MUTTA ENSIMMÄISENÄ OLETTE AINA SORMELLA OSOITTAMASSA USKOVIA.tEIDÄN TEKOPYHYYS JA SUVAITSEVAISUUS ON TODELLA INHOITTAVAA.MENKÄÄITSEENNE.


..... - 13.06.2009 - 20:22

Ja täällä saa julistaa.Sanon samat sanat kuin tekin,että ei ole pakko lukea.Mitä änkäätte niitä lukemaan jos rupeaa keittämään.Teidän takia kirjoittelua ei lopeteta.


Niin no, - 13.06.2009 - 20:36

faktat on faktoja, uskonasiat taas jotain muuta. Vapaus jokaiselle uskoa tai olla uskomatta ja elää sen mukaan. Jollekin porno on nautinto, toiselle synti. Eipä sen pitäis kenenkään peppureikää kaivaa, kuten ei senkään, jos joku haluaa b-rapun touhuja harrastaa. Eikös voisi jokaisen antaa tehdä omaa elämäänsä koskevat päätökset ja taaplata tavallaan. Piste.


No - 13.06.2009 - 21:22

kenelle sä onneton julistat, jos me ei enää lueta?


oivoi - 14.06.2009 - 14:24

Minä sanon,että uskovainen ja "uskomaton" voivat olla molemmat oikeassa. Ei ihminen tarvitse uskoa korkeampaan voimaan ollakseen oikeassa asioista.. On uskovaisia,jotka tuomitsevat ja syyttävät ja haukkuvat muita, sekä on epäuskovaisia, jotka jakavat iloa ja lämpöä ja sympatiaa toisille. Se että uskoo tai usko ei ole peruste käyttäytyä ääliömäisesti tai epäkunnioittavasti muita kohtaan. Ja sen takia myös ihmettelen ap:n kommenttia (vaikka päällipiirtein samaa mieltä hänen kanssaan olenkin), siitä kuinka hän voi ymmärtää tämmöistä "meiltä", mutta ei "teiltä"..Eikö tämä kommentti kategorisoi uskovaiset korkeammalle pallille kun meidät jotka emme usko, vaikka samoilla linjoilla periaatteittenne kanssa kulkisimmekin, uskomatta itse jumalaan?Emmekö me ole tarpeeksi kunniallisia ihmisiä ymmärtääksemme tekomme seuraukset kuin te jotka uskotte taivaaseen ja kadotukseen? koska meillä ei ole välitöntä "rangaistusta" teoistamme kuoltuamme, koska emme usko siihen.
Ihmisten pitäisi osata kunnioittaa toisiaan, toisen periaatteita, toisen tunteita ja toisen uskoa..vaikka toinen uskoisikin nakkimakkaran johtavan hänet hänen taivaaseen? Me olemme kaikki erilaisia, meillä kaikilla on omat keinomme selviytyä ja elää elämäämme.Kunnioittakaamme sitä, eikä poljeta toisten päälle vaan koska siihen saamme tilaisuuden.Vaikka et itse eläisi sillä tavalla kun toinen, ei se anna kellekkään oikeutta tuomita toisen elämää..


voi elämä! - 14.06.2009 - 15:12

Mikäköhän tarkoitus tällä kaikella nyt taasen on?
Ihmiset kinastelemassa siitä kuka uskoo jumalaan vahvimmin ja paremmin ja kuka ylipäätänsä ollenkaan uskoo ja millä perustein..
Jo toisessa ketjussa olen kantaani miettinyt ja vielä vain nämä ketjut saavat minut pohtimaan, mitä elämää tämä on.
Eikö kaikki ihmiset ole erilaisia?Eikö kaikilla ole oikeus elää elämäänsä niinkuin parhaaksi näkevät?Onko meillä oikeus tulla tuomitsemaan heitä siitä?
Olen suurimmalta osin samoilla linjoilla ap:n kanssa vaikken uskovainen ole, mutta eräs ap:n kommentti kiinnitti huomioni ja sitä ihmettelenkin suuresti. Mainitsit,että voit ymmärtää kaikkea tätä "meiltä", mutta et "teiltä", joiden pitäisi paremmin tietää..Mitä tarkotit sillä?Eikö tämä anna pienen ristiriidan aiemman puheesi kanssa..Aiemmassa pyydät anteeksi muiden puheita , mutta seuraavassa nostat heidät meidän yläpuolellemme koska he tietävät paremmin..Mitä?Mitä he tietävät paremmin? Tarkoittaako tämä kommentti sitä,että koska olemme "epäuskovaisia", emme ole yhtä kunniallisia.Emme erota oikeata väärästä..
Koska ihmiset ovat kaikki oma yksikkönsä, omine ajatuksineen,omine tunteineen ja elämineen, olen varma,että kummassakin "puolueessa" (uskovaisissa ja epäuskovaisissa) on omat parantamisen aiheensa. Olen törmännyt uskovaisiin, jotka tuomitsevat, syyttävät ja kiukulla käännyttävät, mutta en yleistä sitä kaikkiin teihin..joten miksi yleistää yksilöitten "paheet" kaikkiin meihin? Mikä tekee paheen? Jos siitä ei ole haittaa kellekkään, mikä tekee siitä paheen, josta syyttää ja tuomita..Kaikki elää tavallaan ja mielestäni heillä on täysi oikeus siihen jota tulisi kunnioittaa.
Kunnioitan teidän ratkaisua uskoa korkeampaan,näkymättömään,kaikkivoipaan jumalaan, vaikken itse siihen usko..eikö tämän pitäisi olla kaksisuuntainen tie?

Annetaan ihmisten elää, omalla tavallaan, omilla ehdoillaan, sillä niin me kaikki teemme..jätetään syyttely, tuomitseminen ja kiukun kylväminen, sillä suoraan sanoen mitä hiton hyötyä siitä tässäkään ketjussa on ollut?Ei kertakaikkiaan niin makkaran pieruakaan..p

Eipä tässä muuta.


Muistin virkistys: - 14.06.2009 - 15:44

Aluks taisi olla jotain erimielisyytä peppuun ja pornoon liittyvissä jutuissa, eikö?




jeps - 14.06.2009 - 21:20

Ainakin mie ymmärtäisin,että tässä on ollut kysymys peppu ja porno ketjuihin kirjoittaneista uskovaisista...eli juu.


Muistin virkistys - 14.06.2009 - 22:53

Okei, mä kun jo luulin olevani aivan kuutamolla


..... Uskova - 15.06.2009 - 06:09

Pyydän omalta puoleltani anteeksi,jos olen jotakin kirjoituksillani loukannut.Sitä mitä olen uskonasioista asialliseen sävyyn kirjoittanut sitä en kadu,muta jos olen ollut loukkaukseksi jollekin,niin pyydän anteeksi.


huuuuuuuuuu.. - 16.06.2009 - 09:22

uskovainen koittaa sovitella omia syntejään, ei syyttää toisia heidän synneistä.. mä elän omien syntieni kans hyvällä omalla tunnolla.. eläkää nyt jumalauta muutkin.. ihan itsenne kans, älkää muiden elämästä ja tavasta välittäkö.. oli uskovainen tai ei.. huomattavasti vähemmän stressaavaa tää elämä.


ylläolevaa - 16.06.2009 - 17:09

kannatan!


No - 20.06.2009 - 09:50

just joo ja AAMEN! Uskovaisten palstaksiko tää on muuttunut?????????????????????????????????????


Ei ole muuttunut! - 20.06.2009 - 15:42

Nyt pornoo ja peppujuttuja vaan kovasti kehiin, ni loppuu toi marina ja kitinä! mikähän kumma siinä on, että ei sais sukupuolisista iloista nauttia kotona?;P

Täällä kun ei ole esim. kukaan ammattihoro kysellyt neuvoo johonkin suihinottoon, peppupanoihin tai yleensäkään mihkään pornoon liittyvään!!!

Sit tosiaan ymmärtäis, että otetaan pultit, jos menee härskiksi tai jokski lapsiin sekaantumisjutuiksi, mutta kun ihan vaan omia plörinöitä taitaa kaikki täällä funtsia...

Kummallista sakkia, kun tullaan tänne raakkumaan mitä saa tehdä ja mitä ei??????!!!!!!!!!!!!
Oliskohan ihan vaan paree huolehtia omista jutuista ja pitää päänsä kiinni???


.... - 20.06.2009 - 18:49

Ei varmaan kukaan ole tarkoittanut täällä komennella toisia,on vain eri mielipiteitä ja te jotka vaaditte muita kuuntelemaan teidän mielipiteitä ja hyväksymään ne,niin itse olette velvolliset myös samaan heitä kohtaan.Että suo siellä vetelä täällä!!


Ei - 21.06.2009 - 10:37

täällä vaadita jostain puskasta yhtäkkiä vinkumaan tulijoita sietämään mitään mielipiteitä, jos keskenään täällä jotku asioistaan juttelee ja toisilta samankaltaisilta mielipidettä kyselee? Ei tarvitse vaatia, jos ei kukaan kivittäjä syöksy paikalle tulkuttamaan "omia näkemyksiään"! kaiken huipuksi nyt vielä vedetty tekopyhästi nuo uskonjutut tähän mukaan!

Ei voi käsittää, miksi pitää tulla sekaantumaan muiden keskusteluun, jos se ei miellytä tai kiinnosta?
En usko esim. että kukaan täällä itsensä ateistiksi ilmoittanut käy näiden uskovien kokouksissa huutelemassa, kuinka pitää tehdä ja kuinka ei! Ja kun otsakkeessa SELVÄSTI YLEENSÄ LUKEE SANA "PORNO" tms. JOTTA JUURIKIN VOI PYSYÄ POISSA, JOS EI ITSEÄ ASIA KIINNOSTA/KOSKE/MIELLYTÄ!!!!!!!

Itse en ainakaan menis sotkeentumaan mulle kuulumattomiin juttuihin. Oletteko työpaikoillannekin tuollaisia sekaantujia? Hienotunteisuus ja ymmärrys pysyä ulkopuolella joistain itselle kuulumattomista asioista ovat aika oleellisia kaikessa kanssakäymisessä!


Uskis... - 23.06.2009 - 12:19

No kuulkaas kun asia on myös niin,että jos joku täällä kirjoittelee jotain hengellisistä asioista,nii kyllä huutelijoita (ateistit mukaan luettuna) riittää.


Miksi te sitten sekaannutte niihin meidän kirjoituksiin,ja nyt siis meinaan niitä kirjoituksia joissa itse olen aloittanut keskustelun ja haluan vastauksia.

JOS EI ITSEÄ ASIA KIINNOSTA/KOSKE/MIELLYTÄ!!!!! Voi pysyä pois!!!.

Mutta kuinkas käykään?? Alkaa hirveä sadattelu haukkuminen ,irvailu,ym.asiatonta kommenttia.


Että eiköhän olla ihan tasoissa ja samoilla viivoilla näissä huutamisissa!!!


En ole huudellut - 23.06.2009 - 16:30

ja siksi ihmettelen!

Kumma juttu, kun uskikset heräilee, kun joku kyselee kavereilta, jotta mitä mieltä peppupanoista ja oisko suosituksia, että uskaltais...ja toiset neuvoo esim. liukasteita käyttämään jne..siis ihan normaalia...

niin eiköhän sieltä pomppaa huutavilla kirjaimilla porukka julistamaan, kuinka jumala sitä ja jumala tätä...mitä ihmettä sitä jumaluutta tänne tarttee tuoda?

Odotin esim. aikoinaan, kun tuosta lapsensa raiskaajasta ja vankina pitäneestä Josef Frizl:stä oli juttua, että kristityt olisivat täällä sit vaiks keskustelleet, mut ei ei, ei tosiaankaan, kun ainoastaan silloin uhataan helvetin tulella, jos jotain omia juttujaan kyselee, siis muita herjaamatta tms.

Valikoivaa on uskovaisen elämä ja tärkeysjärjestys


jatkuu - 23.06.2009 - 16:43

ja jos ihmetyttää, mitä tuo hullu äijä perheineen tänne parisuhdepalstalle kuuluu, niin vaikka siten, että yksi mielenkiintoinen keskustelunaihe olisi voinut olla se, että tiesikö vaimo asiasta?

ja toinen vaikka, että pystyykö raiskattu tytär koskaan normaaliin elämään ja jopa parisuhteeseen?

Eivät keskustele siis laupeat uskossa eläjät tällaisesta, vaan muiden perspanoja täällä vaanivat! Sairasta.
Itse tunnen AITOJA uskossa olevia ihmisiä, eivätkä kyllä tosiaankaan käyttäydy näin räävittömästi, vaan nimenomaan on keskustelutaitoa ja kuuntelemisen taito heillä! Hyväksyvät muiden sukupuoliasiat niihin mitenkään puuttumatta!!! Keskittyvät olennaiseen vaikuttamaan!


Uskis - 23.06.2009 - 20:11

Nimimerkille "EN OLE HUUDELLUT".Ei ketään olekaan henkilökohtaisesti tarkoitettu kirjoituksellani,vaan yleinen meininki on tämä täällä.

Ja mitä ihmeen keskustelemoista noin inhttavasta asiasta vois olla kuin se Frizlin juttu oli.Minä ainakin haluan panna ajatusmaailmastani pois tuommoiset pimeyden teot vai rukoilla näiden uhrien puolesta,että jaksaisivat jatkaa elämäänsä.Ja mitä siinä uskovaisten avausta tarvii,olisit avannut itse keskustelun,jos näit srn niin tarpeelliseksi.Mutta tuskin olit kiinnostunut,kunhan nyt vain heitit tähän,kun et muuta keksinyt.

Hyvä,etä näet jotain hyvääkin uskovaisissa!


En ole huudellut - 23.06.2009 - 21:31

Voithan kiertää tarkoittamani asian noinkin Kyse oli just siitä, mitä ihmettelinkin, että miksi tuomion pasuunaa soitellaan vaan silloin, kun joku omasta pornoilustaan ja muusta siihen liittyvästä kyselee!

Mähän just sitäpaitsi avasin keskustelun tuosta hullusta, mutta vastaukseksi sain vaan kaartelua siitä, miksen avaa keskustelua

Fritzlistä keskustelu on "inhottavaa" ja siltä suljetaan silmät, mutta jonkun perspanoista riittää tuomittavaa kolmemetrisen ketjun verran Hah, kuinka tekopyhää, suljetaan hei yhdessä silmät, niin maailman pahuus katoaa ja keskitytään nyt vaan sitten vaanimaan, jos joku tulis palstalle kyselemään peppupano-juttuja Pääsee vaikka jakelemaan tuomioita!

Olepa valmiina!

Jk. Näen kaiken mahdollisen hyvän oikeassa ja aidossa uskossa, täällä en sitä näe


.... - 24.06.2009 - 01:04

Taidat oikein tosissaan nauttia tästä jaarittelusta.Ensinnäkään et avannut mitään keskustelua siitä äijästä,etkä ole avannut vieläkään.Totesit vain että ei kukaan ole puhunut mitään siitä ja plaa..plaa...sen jälkeen seurasi uskovaisten arvostelua.Ja minä en ole kenenkään tuomari en Frizin enkä muiden ja en katso tarpeelliseksi keskustella nuin raskaasta asiasta,joka ei mtenkään rakenna ketään.

Voithan nyt alkaa kertomaan oman mielipiyeesi asiasta niin ehkäsaat keskustelijoita mukaasi,kun aihe niin suuresti sinua kiinnostaa.

Ja jos raukka luulet,että maailman pahuus katoaa,kun keskustelemme esimerkiksi Frizin asiasta,niin voit mennä vielä kasvamaan.


Ja kukahan täällä jakelee tuomioita...Sinä näytät olevan pahinta laatua.Koko ajan tuomitset uskovia ja arvostelet.Menepä nyt itseesi ja sulje suusi ja mieti oletko niin puhdas sinäkään kuin täällä nyt esität.Tunnut olevan pahemman luokan jaarittelija ja riidan haastaja.


Ja vaikka tuo Fritz on tehnyt kauhean teon emme me kukaan ole hänen tuomareitaan,niin että voisimme alkaan täällä haukkumaan häntä..kuten sinä nimittelit hulluksi.

Ja synnistä saa nuhdella ihmisiä se ei ole tuomitsemista.



Ja edellinenkö - 24.06.2009 - 17:21

aidon, vilpittömän ja puhtaan uskovan kirjoitus?

Arvostelen vain ja ainoastaan tuomioitaan jakelevia teko-uskovia, joiden "kertomuksia" täällä olemme nyt saaneet mielenkiinnolla lueskella

Näytinpähän avanneeni keskustelun kyseisestä hullusta, kun sinäkin siellä koko ajan vastaat

"Ja minä en ole kenenkään tuomari en Fritzin enkä muiden"...niinpä, sittenhän voitkin antaa muiden rauhassa paneskella kulloisiinkin suosikkireikiinsä, eikö?

Missä kohtaa olen väittänyt olevani puhdas? Eipäs nyt innostuksissaan siellä laitella sanoja kenenkään suuhun

Ei vaan, nyt on mentävä, kun hekumalliset peppuli-panot kutsuvat, siis mun ja mieheni henk.koht. sellaiset Jätän sinut nyt tänne meitä syntisiä nuhtelemaan itseksesi ja lopetan tähän. Hyvää päivänjatkoa


..... - 25.06.2009 - 23:27

Olet niin paljon "pahvi",että en viisi enää jaaritella,katsos,kun mulla on niin hyvä itsetunto,että mun ei tarvitse todistella sinulle mitään.

Olet ilmeisesti joku teini ikäinen kakara joka nautit tästä.Et varmaan ole koskaan edes seksin alueella mitään kokenutkaan.Että menepä nyt vaan niille pylly panoille:Siis haavemaailmaas onanoimaan.


Siis ihan tosi, - 26.06.2009 - 06:48

uskovainenko olitkaan?

Mainitsit onanoinnin, eikös kuitenkin synnittömämpää olisi keskinäinen suklaapano ja siihen liittyvä sexy?

Syntisen muhevaa viikonloppua!


hih - 26.06.2009 - 09:47

eikä!hyvää päivää! mikä tää uskis oikee on? eiks nyt vaa osaa päättää ,et antas vaa panna eikätulla sössimään johki panojuttuihi?


Kielipoliisi - 26.06.2009 - 10:40

, että en viitsi...jaaritella, ...ja voisi kylläkin muotoilla vaikka seuraavasti:"kun mulla(minulla) sattumalta on" jne...itsetunto, että....

teini-ikäinen

tästä. Et

. Että menepä..........pyllypanoille...haavemaailmaasi...

voisiko joku jatkaa ja korjata tekemäni kämmit?

Ihanaa, että meillä riittää duunia


xnj - 26.06.2009 - 11:14

herätkää te kaikki pahvit ja huomatkaa,kuinka ihanaa on elää pahvisessa maailmassa ja vaikka sit vesisateessa kuoriutuu sieltä pahveista ulos?





Ruusunen - 26.06.2009 - 12:52

Pahveilla on pehmeä mädännyt pää...Tietty....


Ruusunen - 26.06.2009 - 12:57

On todella lapsellista porukkaa,ja nääkö on näitä nykyajan isiä ja äitejä.En kyllä ihmettele,että pennutkin on nykymaaimassa niin hulluja kuin ovat.


LILLI - 26.06.2009 - 13:08

Niin olen samaa mieltä,että ei omena kauas puusta putoa.Jos ei aikuisilla ihmisillä ole muuta tekemistä,kuin päivät pitkät kirjoitella panohommistaan,niin ois parempi vetää vittu päähn ja paeta vuorille...erikoisesti tuo nimimerkki "ja edellinenkö" näyttää olevan varmaan joku alamaailman porno edustaja,kun ei sulata muita kuin omia juttujaan.

Jos noin hikeentyy toisten eriävistä mielipiteistä vois käydä tarkistuttamassa oman päänuppinsa ennemmin kuin tulee tänne joka päivä päätään aukomaan.


Niinpäs niin, - 26.06.2009 - 13:59

kassos, kassos, kün teinaritkin heräsivät tänne "osallistumaan" Itse en käytä nyt sellaisia termejä vastineeksi, kuin "pään aukominen" Miten olis keskustelu? Sopisiko?

Mielipidetiedustelugallu sitten vaikka)

Mitäs mieltä olette te, kaksi viimeistä kommentoijaa, siitä, että jos kysyn kelle kuuluu itsekunkin peppupanot, vai kuuluuko kenenkään arvioitavaksi?. Ni mitäs te vastaisitte? ja g:n liittyen kysyn myös, että mites noi uskonnolliset jutut, miten liittyy ja mitä mieltä? Toivonkin runsasta ja asiallista osanottoa

Oletetaan vaikka, että naapurinne kuulis tai näkis sellaista, mitä ei pitäis ja sanois, että jumalatonta ja syntistä touhua harjoitatte! Mitä vastaisitte?


G: - 26.06.2009 - 14:12

Naapuri/ystävä/tuttu/ohikulkija näkee ja kuulee peppupanot Joku tulee sinulle tämän takia juttelemaan jumalasta ja kaikesta vastaavasta, mitä tähän asiaan on nyt näissä keskusteluissa liittynyt. Mitä vastaat? Eikö sinustakin asia olisi aika omasi, eli henkilökohtainen, joka ei siis kuulu kuin sinulle ja toiselle osapuolelle?

TÄSTÄ NYT ON SIIS KYSE! Miksi ei nyt vaan voi myöntää, kun täytyy jankuttaa???

VASTAATKO SIIS:

HENKILÖKOHTAINEN ASIA?


USKOVAISTEN TAI MUIDEN ULKOPUOLISTEN ARVOSTELUN PIIRIIN KUULUVA ASIA?

Kiitos


Hyvin jaksaa - 26.06.2009 - 14:16

ruotia juttua, mutta sit, ku pitäis oikeesti sanoo jotain, ni tehdään se tyypillinen katoamistemppu Ja nää kutsuu itteensä vielä jokski vanhemmiks!!!

Enpä tod. ihmettele, että naapurisopu on koeteuksella! ja kysellään, miks äijä jätti


Saara5 - 26.06.2009 - 17:22

mites sitte voitulla tänne kysleen,että mites mä saisin ton äijän takas, ku nyt näyttäs siltä, ettätaitaa olla toinen muija kuvioissa?

puhelinpiilotja kaikki tollanen,mitä nt on ollu tääl?


saara768 - 27.06.2009 - 10:34

lähe pariks päiväks vetää, nii et kertyy paskaa ja tiskii kämppään, ni eiköhän rupee äijää taas kummasti kaipailuttaa ja tekee p'llua mielei, ku oot pois


Voi itku... - 27.06.2009 - 18:28

Viisas vaikenee ja katoaa näin hölmöistä jutuista.Jos joku näistä jotain saa niin antaa palaa.


suru - 27.06.2009 - 22:30

kai sit puserossa sullakin, kun noin vaikenit

sä itse olet kai just se, joka vaikenee???Molohahhhaa


voisurku tosiaan - 27.06.2009 - 22:34

Aikas pölö olet,kun tulet tänne esittämänn jotai parempaa! jos on hölmöö juttuu, ni mitäs helvettii sä tääl hölmöilet? Idari mikä idari


Japsi - 28.06.2009 - 01:03

Heh...heh,,,vituttaako...pläääähh!

pölöjä ootte itte sarvikuonot!!


Viisain - 28.06.2009 - 05:12





Viisas poistuu,sarvikuonot jatkaa!!


Viisain - 28.06.2009 - 05:12





Viisas poistuu,sarvikuonot jatkaa!!


Ja - 28.06.2009 - 12:57

ikä oli? status selvisikin jo...


.... - 28.06.2009 - 20:26

Ikää niin paljon,että elmän kokemus näyttää mitä kannattaa jatkaa mitä ei.

 

VASTAA VIESTIIN

Lähettäjän nimi:

Viesti:

  


| Etusivu | Vanhemmille | Lapsille | Koti & ruoka | E-kortit | Info | Palaute|