Lähetä
e-kortti
ETUSIVU VANHEMMILLE LAPSILLE KOTI & KEITTIÖ E-KORTIT

PERHEKERHO KESKUSTELUT - LAIHDUTUS


| Vastaa viestiin | LAIHDUTUS |

tiesttekö

miia - 24.05.2009 - 14:37

tiesittekö että purkan syönti turvottaa mahaa,koska kun syö purkkaa niin silloin samalla nielee tosi paljon ilmaa mahaan,niin se turvottaa mahaa ja maha tietenkin sitten näyttää isommalta eli ei kannata syödä purkkaa,jos haluaa pienemmän mahan


VASTAUKSET:


Veijo - 24.05.2009 - 14:41

Hei miia

Meinaatko että on tarkan pelin aika. ;=))

terveisin


ap - 24.05.2009 - 14:43

siis toi oli vaan ystävällinen neuvo
kun jotkuhan yrittää laihduttaa ja kun on nälkä niin pureksivat purkkaa eivätkä tajua että se kasvattaa mahaa.


Veijo - 24.05.2009 - 14:47

Totta kai se oli ystävällinen neuvo. Ja pitää paikkansa. Ilma ei sinällänsä painoa nosta mutta turvotus näkyy ehkä.

terveisin


Aino - 24.05.2009 - 16:33

Kato, veijokin tajus. Ihmeellistä!


Veijo - 24.05.2009 - 16:40

Aino

Miten siellä kylähullujen konferensissa menee?
Oletko oikein oman kinkeripiirin edustajana liikkeellä?

terveisin


Aino - 24.05.2009 - 16:43

Veijo

Luuletkos olevasi nokkela? Ja uskot, että nyt itken täällä, koska loukkaannun mitäänsanomattomista kommenteistasi? Pieleen meni, sun sanomiset ei kyllä liikauta mihinkään suuntaan.

Terveisiä vaan itelles, sä kun et niitä varmasti muuten saa keneltäkään, hylkiö!


Veijo - 24.05.2009 - 16:57

Aino

Tuskin sinä edes osaat loukkaantua itkemisestä puhumattakaan.Jalan polkeminen riittää tavallaan sinulaisillesi. Olethan oikeassa.

terveisin


Aino - 24.05.2009 - 16:59

Säälittävää


Veijo - 24.05.2009 - 17:03

"Säälittävää"

No sitähän minä meinasin.

terveisin

Nyt voit mennä muualle väittelemään.
Asiallista asiaa kun ei tunnu olevan.


=) - 24.05.2009 - 17:33

Oletteko huomanneet, että koskaan se ei ole Veijo, joka lopettaa väittelyn? Aina vaan täytyy jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Siinä meillä on sit vaan fiksu ihminen!


miia - 24.05.2009 - 17:50

miks ihmeessä teidän pitää veijoa morkata????
ainohan alkoi ensin veijolle vittuilemaan.


Veijo - 24.05.2009 - 18:04

Kiitos miia

Näyttää olevan sillälailla että eräät ovat perustaneet oman veijolle ...tuilu kerhon. Jäsenvaatimuksena näyttää oleva IQ < 10.

Valitan että myös sinun aloittamasi ketju meni niinkuin meni.

Hyvää jatkoa, älä syö niin paljon purkkaa. ;=))


veijolle - 24.05.2009 - 18:10

No nyt tulin puitten takaa vasta, mutta sun mielestä mä kuulun noihin kylähulluihin. Ja hei, meillä on ÄO-vaatimuksena mensan jäsenyys, joka täten minulta täyttyy, ja muilta kylähullukonferenssilaisilta myös. Sinä et pienen älykkyytesi voimalla meidän joukkoomme yllä. Säälittävä vanha ukko oletkin siten, totta vieköön, ilkeine kommentteinesi. Miialle, kyllä se on veijo ihan itse, joka on aloittanut aikanaan olemaan ilkeä, pientä piilo(eikä aina niin piilokaan)vittuilua jakelee tuoa paskamestari.


Veijo - 24.05.2009 - 18:23

"Miialle, kyllä se on veijo ihan itse, joka on aloittanut aikanaan olemaan ilkeä, pientä piilo(eikä aina niin piilokaan)vittuilua jakelee tuoa paskamestar"

Listaa ne kerrat jolloin olen asialliseen kommentiin tai kysymykseen vastannut pahasti.
Mensan jäsenyydellä se pitäisi käydä näppärästi. Luulen kyllä että tarkoitat ihan muuta organisaatiota.

terveisin


veijolle - 24.05.2009 - 18:31

Tuota tuota, mulla ei ole samaa copy-paste-hinkua kuin sulla. Eikä mulla ole tarvetta todistella asiaa sulle. Kaikki vähänkin omilla aivoillaan ajattelevat kyllä tietävät tuon.
Ihan vaan MENSAsta puhun. Äo vaatimus tällä hetkellä jotain yli 140 tarkkaan en muista, revi siitä! Omasi taitaa jäädä pienemmäksi kuin kenkäsi kokonumero?


Veijo - 24.05.2009 - 18:36

"Tuota tuota, mulla ei ole samaa copy-paste-hinkua kuin sulla."

Toisin sanoen taas sama laulu. Kaiva nyt esille edes yhden kerran jotakin joka todistaa höpinäsi oikeaksi.

terveisin


hei veijo - 24.05.2009 - 18:57

hei taas. Minulle kirjoitit mm näin

"Mitä sinä touhuat?
Rakettiasiantuntija? Kylähullu? muuten vaan ihan täysin kaheli? Valitse itse tai näytä todisteet.

terveisin"

Ja toinen mielestäni asiaton vastaus:

"sä Veijo provosoidut herkästi On muitakin tahoja kun sun sveamamman maan tutkimukset ja rohvessorit

Missä ne sinun todistet viipyy läskipää??

terveisin"

Ja nämä siis ihmisille, jotka eivät ole nimittelyyn alentuneet. Nuo hehhit ja hihhit yms saisivat minunkin puolestani opetella olemaan hiljaa, jos ei ole mitään asiallista sanottavaa.


miia - 24.05.2009 - 19:46

hei pliiis kuka on niin tyhmä että tulee jollain äö:llään leuhkimaan,huhhuh.
jos ette tykkää jostakin niin älkää välittäkö hänestä,siis niiiin lapsellista alkaa yhtä ihmistä sortamaan.
jos oisitte oikeesti niin viisaita kuin väitätte niin oisitte hiljaa ja antakaa muiden ihmisten olla täällä rauhassa.


Jahas - 24.05.2009 - 19:56

ne nauroi sit vauvapalstalta tän kiusaajan pihalle ja se yrittää tänne takas...apua


ja - 24.05.2009 - 20:03

vihdoin Veijo hiljeni!! Eipä keksinyt mitään näppärää tuohonyhteen jossa lueteltiin kuinka "nätisti" on vastanut! Kiinnostais tietää miten selittää ilkeyden kun noissa ei hänelle ilkeilty!! Aina ite vaatimassa todisteita perusteluita ym!!!


Aino - 24.05.2009 - 20:12

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että kaikki tuntuu luulevan, että täällä on vaan yksi ainoa ihminen veijoa vastaan. Kyllä niitä vaan on aika monta. Minä en ole ainakaan käynyt vauvapalstalla kiusaamassa ketään, en ole sama henkilö. Enkä myöskään ole tän ketjun kommenteista kirjoittanut, kuin ne jotka nimelläni olen laittanut. Muut on sitten muitten laittamia. Joku kysyi miksi Veijoa "sorretaan", ihan siksi kun se on mitä on, mutta luulee olevansa jotain ihan muuta. Kyllä se on sen kirjoituksista nyt saatu selville. Varaa on haukkua muita niin paljon kuin vaan keksii, ja todellakin, vastailee myöskin asiallisiin kirjoituksiin todella inhottavasti, jos kirjoitus koskee mitä tahansa muuta, kuin vhh:ta/karppausta/hänen omaa napaansa. Siksipä varmasti saa niin minulta, kuin muiltakin samalla mitalla takaisin.


Veijo - 24.05.2009 - 20:16

"hei taas. Minulle kirjoitit mm näin
"Mitä sinä touhuat?
Rakettiasiantuntija"

Siinä sortui nyt se idiootomainen yrityksesi Mensasta.
Mensan jäsenet ovat tietoisia siitä mitä asiayhteydestä irralleen nostetut lauseet ovat. Kylähullut eivät ole kirkonkylä apukoulun apuluokalla vielä päässeet sinne asti.

terveisin

PS. Kun löydän sinut Mnsan jäsenluettolosta niin jatketaan sitten. Minulla on tärkeämpää touhua kuin väitellä sinun kanssa. Ajattelin tyhjentää puuseen pöntön.

terveisin


=) - 24.05.2009 - 20:19

Arvoistasi hommaa menetkin tekemään!


Veijo - 24.05.2009 - 20:33

"Arvoistasi hommaa menetkin tekemään!"

Paljon arvokkaampaa kuin keskustella sinunlaisten kanssa.

terveisin


sani - 24.05.2009 - 20:44

Kumma kun olen joka ainoan ketjun ja jokaisen Veijon kommentin lukenut mutta en yhtään ole saanut hänestä huonoa käsitystä. En ole ehkä samaa mieltä kaikesta Veijon kanssa mutta ihan asiallinenhan hän on. Tämä on aikuisten keskustelupalsta ja täällä on lupa keskustella asioista ja kertoa omia näkemyksiään ja vaikka yrittää kumota muiden uskomuksia. Mitä väärää siinä on?? Miksette te aikuiset ihmiset kestä sitä?? Todella outoa.

Ja miksei Veijo saisi typerille puskasta huutelijoille vastata samalla mitalla. Hänen kimppuunhan täällä kaikki jatkuvasti hyökkää kun ei olla samaa mieltä asioista. Väittelyä, väittelyä sisaret, sen Veijo osaa.


sani - 24.05.2009 - 20:49

Ja vielä.. Antakaa Veijolle faktaa jos sitä on, jos Veijo sen kumoaa niin kumotkaa takas, linkittäkää vaikka linkkejä. (Jos siis sellaisia on).
Vai uskotteko vaan siihen mihin olette aina uskoneet, ottakaa selvää ja keskustelkaa!!
Onneksi täältä kyllä löytyy ihan asiallisiakin kommentteja, muuten maku menisi täysin!


Iso A - 24.05.2009 - 20:54

Veit jalat suustani Sani

PS Varaudu saamaan sittua niskaan, niin mäkin saan kun tykkään Veijon jutuista


!!! - 24.05.2009 - 21:09

Höpön löpö se mitään väittelyä osaa. Onhan se tässäkin ketjussa nähty. Kun joku kumoo sen juttuja ja on oikeassa, veijopa ei sano mitään muuta kun haukkuu sen ihmisen. Eikö sanin mielestä todellakaan ole huonoa käytöstä mm. nuo tässä ketjussa mainitut lainaukset jossa haukkuu erään kirjoittajan? Ja haukkui todellakin ihmisen, joka ei ollut haukkunut häntä ensin.


hei veijo - 24.05.2009 - 21:14

Minä:
näyttöä ja tutkimuksia kovan rasvan haitallisuudesta on aivan jumalattoman paljon enemmän kuin päinvastaisia tutkimuksia. Voi olla, että uudet tutkimukset ovat tosiaan oikein, mutta turha inttää, että mitään tutkimuksia ei olisi, kun niitä on 60-luvulta saakka tehty vaikka kuinka paljon. Vaikka Veijo muuta luuleekin, niin ei niitä ohjeita ihan hatusta ole vedetty. Jos uudet tulokset vahvistuvat ja varmentuvat, niin kyllä ne ohjeistuksetkin korjataan. Nykyisellään näyttö on kuitenkin vielä liian heikkoa.

Ja Veijo:

Missä?? Lyö hämmästyksellä Ruotsin Elintarvikelaitoksen pääasiantuntija joka katkeraan loppuun asti on väittänyt samaa. Mitä sinä touhuat?
Rakettiasiantuntija? Kylähullu? muuten vaan ihan täysin kaheli? Valitse itse tai näytä todisteet.

terveisin

Ja nyt tuo kommenttisi edelliseen kirjoitukseeni. Oikein asiallinen ja kauniisti muotoiltu. Enkä ole "veijolle" vaan olen aina kirjoittanut "hei veijo" tai johonkin taisi mennä pelkkä "hei".

Ja muille voin kertoa, että olen antanut linkkejä tekstieni tueksi monen monituista kertaa.


Lälläri - 24.05.2009 - 21:54

Voi juma, kyllä pitää olla sokea, jollei näe, miten vittumaisesti herra V kirjoittaa ja vastaa!! Ja että jaksat edelleen inttää inttämistään! Mee tyhjentää se paskahuusi nyt vaan. Luomuravinnetta saat niille viljelyksillesi!! Taidat itse olla aika kylähullu!!!


Veijo - 24.05.2009 - 22:02

<2Minä:
näyttöä ja tutkimuksia kovan rasvan haitallisuudesta on aivan jumalattoman paljon enemmän kuin päinvastaisia tutkimuksia."

Sinua viisammat ovat yrittäneet väittää samaa.
Jumalattoman paljon enemmän. Tutkimuksia löytyy. Määrä ei ratkaise vaan laatu. Jos sinä lopettaisit hokemisesi Veijo sanoo, Veijo väittää niin ehkä sinäkin oppisit jotakin. Katkeraahan se on kun on opetettu väärin koko ikänsä. Niin minuakin muuta maailma muuttu. Jotkut muuttuu mukana ja jotkut kuten sinä kyyristyy nurkkaan ja alkaa irvistellä muille.

Koetetaan vielä viimeisen kerran:

Ruotsin elintarvikelaitoksen asiantuntijat onnistuivat useassa yhteydessä (TV, radio, sanomalehdet) väittämään että on tuhansia tutkinuksia jotka tukevat heidän väitettään rasvan vaarallisuudesta.
Kovan painostuksen jälkeen Elintarvikelaitoksen asiantuntijat kokosivat 72 tutkimusta jotka osoittavat että näin on.

Ryhmä tutkijoita joilla ei ollut mitään sidontaa elintarvikelaitokseen tarkistivat esitetyt tutkimukset ja tulos on seuraavassa artikkelissa Lääkärilehdessä. Otsikko on ”Elintarvike laitoksen on syytä lopettaa ravintoneuvojen antaminen”

http://www.dagensmedicin.se/asikter/debatt/2009/04/08/livsmedelsverket-bor-omede/index.xml

Tutkijaryhmän johtopäätös:

Kansalaisisille on tiedotettava että varoitukset tyydytettyjen rasvojen vaarallisuudesta on vailla kaikkea uskottavuutta.
On aika että vastuunalaiset viranomaiset päättävät että Elintarvikelaitos välittömästi lopettaa ravintoneuvojen antamisen kansalaisille ja jättää vastuun niille joilla on tarvittava kliininen kokemus ja tarvittava, ajanmukainen koulutus.

Ymmärät kai että sinulla ei ole paljon lisättävää asiaan.

terveisin



hei veijo - 24.05.2009 - 22:06

ohititko ihan pikkiriikkisesti aiheen?


eli - 24.05.2009 - 22:12

jonkun hullun veijon kannattajan mielestä mm läskipääksi haukkuminen on hieno juttu, ei mitään väärää. plus kaikki muut.
hih, toi mensa-juttukon nyt meni täydestä? voi juma, silkkaa vitsiä. ei se että minä olisin mensan jäsen ole vitsi, vaan kaikki muu. enkä muuten ole, kun en jaksa. olen tarpeeksi älykäs testien mukaan.
sillä, jaksaako jonkun ruåttinhullun kustannuksella pilailla, ja älykkyydellä ei ole tekemistä toistensa kanssa. tepä ette taida älykkäitä ihmisiä tunteakaan? kun ne on ihan samanlaisia kuin muutkin. ei ihmisen käytöksestä tai huumorintajusta voi päätellä älykkyyttä.
hulluilla on halvat huvit, , mutta mieluummin mä hullu olen kuin tyhmä.


veijorakas - 24.05.2009 - 22:15

Oletko nyt aivan täysin absoluuttisen varma tuon tutkijaryhmän puolueettomuudesta? Ettei vain olisi setelitukut vaihtaneet omistajaansa? Rahalla on merkillinen mahti. Sen avustuksella vannotaan vaikka vääriä valojakin.


Veijo - 24.05.2009 - 22:19

"ohititko ihan pikkiriikkisesti aiheen?"

En ohittanut. Kirjoitan täällä LCHF ravinnosta. Sinun tuppuilusi on sivutuote ja ainoa mihin pystyt. Rivien repiminen asiayhteyksistä ei vieläkään toimi.

Täällä näkyy olevan, kuten aikaisemmin kirjoitin, täysjärkisiä jotka ovat vastanneet minun puolestani.

Mutta sitten asiaan. Niihin jumalattoman paljoihin...
Lyökääpä kylätoimikunnan päät yhteen. Ehkä teillä on parempaa tietoa kuin 12 korkeasti arvostetulla tutkijalla. Nimet ja tittelit ovat artikkelin alla.
Saisinko nähdä kylätoimikunnan aivoriihen nimet.

terveisin


Halåå Veijo-neiti - 24.05.2009 - 22:30

"Kylähullut eivät ole kirkonkylä apukoulun apuluokalla vielä päässeet sinne asti."

ja sinä Veijo oot jäänyt tasolle, jolloin synnyit v.1952, sillon annettiin asetus, jossa määriteltiin apukoulutasoisten opetus, nykyään apukoulu on peruskouluun mukautettua erityisopetusta.


Veijo - 24.05.2009 - 22:35

"Oletko nyt aivan täysin absoluuttisen varma tuon tutkijaryhmän puolueettomuudesta? Ettei vain olisi setelitukut vaihtaneet omistajaansa? Rahalla on merkillinen mahti. Sen avustuksella vannotaan vaikka vääriä valojakin."

Idioooooootti.

terveisin


Halåå Veijo-neiti - 24.05.2009 - 22:42

"Idioooooootti"

samoin sanoin sinulle Veijo


hei veijo - 24.05.2009 - 22:56

Olet uskomattoman lapsellinen ikäiseksesi. No niin, nyt se tuli sanottua. Sorruin nimittelyyn itsekin.

Loppukaneetiksi ainoastaan, että elintarvikevirasto ei ole tehnyt ainoatakaan niistä tutkimuksista joihin olen viitannut. Elintarvikevirasto on seurannut tiedemaailman yleistä käsitystä ja siihen on meidän, ainakin järkevien yksilöiden, ihan hyvä uskoa. Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, faktat muuttuvat, mutta tämän kiistan osalta tiedemaailma ei ole vielä kääntänyt kelkkaansa.

Tuppuilu? voi pyhälehmä sentään. Läskipäälällällää. Nyt mulle todellakin riitti.


Veijo - 24.05.2009 - 22:59

"Loppukaneetiksi ainoastaan, että elintarvikevirasto ei ole tehnyt ainoatakaan niistä tutkimuksista joihin olen viitannut. "

???

terveisin


ja - 24.05.2009 - 23:47

kukahan täällä se IDIOOOOOOTTI onkaan?

Kiitos, taas tuli todistetuksi lämmin luonteesi! Kutakuinkin kauniisti asetin epäilyksen varjon tutkijoiden ylle, ketään haukkumatta, ja miten vastaakaan veijo? Huh, olet vajonnut jo todella lapsen asteelle taas.


ja - 24.05.2009 - 23:49

lisää! Tässä veijon keskustelutaito totta vieköön. Kun kyseenalaistetaan hänen kuninkaallinen ajatusmaailmansa, niin vastaus on todella idioottimainen. Fiksu ihminen olisi vastannut toisin, haukkumatta vastaväittelijäänsä, mutta kun tuo veijorakas ei muuhun kykene kuin haukkumaan ja kopioimaan. Omaehtoinen ajattelukaan ei veijokullalta suju.


Veijo - 24.05.2009 - 23:52

Komeatahan se on lopettaa ilta niinkuin sen aloittikin.
Todistamalla ettei ole tajunnut koko asiasta haisevan pöläystä.

"Kutakuinkin kauniisti asetin epäilyksen varjon tutkijoiden ylle"

Luuletko tosiaan että sinulla on minkäänlaista tarvetta asetella epäilyksiä. Nämä ovat arvostettuja tutkijoita. Heillä ei ole siteitä mihinkään.

Oliko typerä loppukannetti myös sinun?

terveisin


mene - 24.05.2009 - 23:58

sinä typerä veijo typerine linkkeinesi typerään olotilaasi pysyvästi.

Sähän olet ihan oikeasti tyhmä, ilkeä, typerä...
mistä sä voit mun tarpeeni tietää? Voi tsiisus. Epäillä voi ja pitääkin aina, kun on kyse tutkimuksista ja niiden tulkitsijoista. Voi veijokulta, sä olet vähän vajaa. Ja toi vähän oli vaan kaunistukseksi. Sua typerämpää oliota ei ole tällä palstalla nähty. Ei kukaan kylätoimikuntalaisistakaan ole vajonnut tuolle asteelle. Onko sulla jonkinlaista aivotoimintaa vielä jäljellä?????


Veijo - 25.05.2009 - 00:01

Kuten aikaisemmin sanoin näitä lukee nekin joilla on äly talleella. Aina mukavampi kun on vähän viihdettä sekaan. Kiitos vetoavusta sekopää.

Hyvää yöyä.


ja - 25.05.2009 - 00:09

niin Veijo lopetti kun ei enään vastaväitettä keksinyt omaan tyhmyyteensä God natt!


Ihan - 26.05.2009 - 00:46

kuin tällä palstalla käytäisiin keskustelua uskonnosta eikä laihdutuksesta....
Minä veikkaan, että oikeat tulokset tuosta karppaamisen terveellisyydestä saadaan vasta kymmenien vuosien päästä (mikäli jotkut rohkeat niin pitkään dieettiä pitävät yllä).

Meinasin tänne tulla hakemaan tukea laihdutukseen, mutta poistun kyllä saman tien. On meinaan äly tallella


Veijo - 26.05.2009 - 07:13

"kuin tällä palstalla käytäisiin keskustelua uskonnosta eikä laihdutuksesta...."

Siitä että asioita joutuu toistamaan kerta toisen jälkeen johtuu riidanhaluisista yksilöistä joita löytyy kaikilta keskustelupalstoilta. Joko pentuiässä olevia tai sitten muuten samalla tasolla olevia.
Heitä ei kiinnosta itse asia vaan pelkkä vastaan inttäminen. Esim. täällä sivulla oleva vastaukseni rasvan vaarallisuudesta on täyttä asiaa. Toistetaan se nyt VIELÄ KERRAN:


Ruotsin elintarvikelaitoksen asiantuntijat onnistuivat useassa yhteydessä (TV, radio, sanomalehdet) väittämään että on tuhansia tutkinuksia jotka tukevat heidän väitettään rasvan vaarallisuudesta.
Kovan painostuksen jälkeen Elintarvikelaitoksen asiantuntijat kokosivat 72 tutkimusta jotka osoittavat että näin on.

Ryhmä tutkijoita joilla ei ollut mitään sidontaa elintarvikelaitokseen tarkistivat esitetyt tutkimukset ja tulos on seuraavassa artikkelissa Lääkärilehdessä. Otsikko on ”Elintarvike laitoksen on syytä lopettaa ravintoneuvojen antaminen”

http://www.dagensmedicin.se/asikter/debatt/2009/04/08/livsmedelsverket-bor-omede/index.xml

Tutkijaryhmän johtopäätös:

Kansalaisisille on tiedotettava että varoitukset tyydytettyjen rasvojen vaarallisuudesta on vailla kaikkea uskottavuutta.
On aika että vastuunalaiset viranomaiset päättävät että Elintarvikelaitos välittömästi lopettaa ravintoneuvojen antamisen kansalaisille ja jättää vastuun niille joilla on tarvittava kliininen kokemus ja tarvittava, ajanmukainen koulutus.

Kyse ei ole mistään karppaamisesta vaan yleisistä ravintosuosituksista mitä vastuussa olevat meille jakavat. Tähän saakka täysin vastuuttomasti.
Sillä TIEDOLLA jokainen on täysin vapaa tekemään mitä haluaa.
Seuraava suuri myrsky mikä on tulossa on kevyttuotteiden hyödyttömyys ja vahingollisuus.

terveisin



ww - 26.05.2009 - 08:16

Oot kyllä uskamaton! Tyhmä kun saapas, tai oikeestaan tyhmempi...


niin - 26.05.2009 - 08:53

veijo uskoo todella, että lukuisat aiemmat tutkimukset rasvan, kovan sellaisen, vaarallisuudesta kumoutuu tämän RUOTSALAISEN tutkimuksen myötä!! Vaikka mitään pitkäaikaisia tutkimustuloksia ei ole käytettävissä! Vaikka sanotaan, ettei ole tuloksia pitkäaikaisrsta vhh käytöstä. Uskoo kun hullu kuulemaansa, lukemaansa, kun omat sokerit tasantuneet vhh myötä!! Kyllähän ne tasantuu kun hiilareita vähentää ja oma haima jaksaa sen verran insua tuottaa kun hän tarvii!! Siihen EI tarvii tutkimustuloksia tajutakseen sen!!


Veijo - 26.05.2009 - 09:25

Kuten sanottu.

terveisin


Veijo - 26.05.2009 - 09:33

" Kyllähän ne tasantuu kun hiilareita vähentää ja oma haima jaksaa sen verran insua tuottaa kun hän tarvii!!"

Onpa mukava huomata että osa informaatiosta on uponnut jopa umpiluuhun.
Vielä kun saat muun tekstisi järjen mukaiseksi niin...

terveisin

 

VASTAA VIESTIIN

Lähettäjän nimi:

Viesti:

  


| Etusivu | Vanhemmille | Lapsille | Koti & ruoka | E-kortit | Info | Palaute|